12 ج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

12g

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول</a><hr>

كلمات اغاني لمصطفى كامل

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ZoHdI
(المنشئ)
(المنشئ)
ZoHdI

ذكر
البلد : baqa
الوضيفه : 6ear
المزاج : sbaba

كلمات اغاني لمصطفى كامل Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغاني لمصطفى كامل   كلمات اغاني لمصطفى كامل Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 2:28 pm

مصطفى كامل – والنعمه دي

انا بعترفلك يا عمري انت حبيب عمري قرب خدني تعال بحضني قول...

دنا والنعمة دي بحبك قد الدنيا دي بحبك.. انا دنا والنعمة دي بحبك قد الدنيا دي بحبك..
قد حياتي وروحي وعمري لا اكتر شوية, انا والنعمة دي بحبك قد النيا دي
انا دنا اسعد لحظة بعمري وانت بين إيديا ........I love you habebe…….. I need you habebe

وعَ العين قمر الهوى يا نور عينيا منى العين نفضل سوى وافديك بإيديا...
انا ليك لا ده ولا ده ماليين عينيا انا بيك عمري ابتدى وانا اورضي عليا
انا بعيد عنك حضيع في الدنيا ديا انا ابيع نفسي ولا بيع حبيبي اللي ليا
انا وقلبي نسينا اللي راح من العمر ما ندم انا وقلبي نسينا الجراح من اول ما قابلك
........I love you habebe…….. I need you habebe

مصطفى كامل واحمد كامل – إزيك حبيبي

إزيك حبيبي يا غايب بعيد عني يا عمري اللي راح مني منايا الوحيد اني اطمن عليك
إزيك حبيبي إزيك وعامل ايه؟ ما بسمعش صوتك ليه؟... ايه اللي تعهدنا عليه انا وانت وعيد
قلنا مهما الزمان بعدنا حبنا لازم يعيش, قلنا مهما الزمان بعدنا افتكرني ما تنسنيش.. حتى لو انت نسيت عينيا انا مش حنساك يا حبيبي لو ما سألتش انت عليا انا حسأل يا حبيبي....

إزيك حبيبي محتاجلك اوي دلوقت ما بنسكش طو الوقت والله العظيم اشتقت لحضنك اوي...
إزيك حبيبي وحشتني عيون السود حنين اللي مالهش حدود يا ريت الليالي تعود مشتاقلك اوي كل ليله وانت غايب بتعدي عليا سنين كل ليله وانت غايب بصرخ بقلبي حنين... حتى لو انت نسيت عينيا انا مش حنساك يا حبيبي لو ما سألتش انت عليا انا حسأل يا حبيبي.... إزيك حبيبي

حتى لو انت نسيت عينيا انا مش حنساك يا حبيبي لو ما سألتش انت عليا انا انا انا حسأل يا يا يا يا يا يا حبيبي.... إزيك حبيبي...

مصطفى كامل - اكرهيني

والاخر نلوم ع الدنيا ونلوم ع البشر شاطرين فالجراح وقلوبنا بقت زي الحجر ويعيش اللي مات احساسه ويموت اللي يوفي بناسه ملعون اي حب اساسه شجره كذب وآلم وخيانه.....
انت اللي صح مش حلومك صدقيني دوسي اوي على كل شيء بينك وبيني, بيعي قلبي خوني حبي اكرهينييييي... انا اللي رضيت غرورك اديتلك دور مش دورك وعملتك من ما فيش عدتلك فوق جروحي وبنتلك بيت في روحي كان نفسي البيت يعيش, لملمت جراح كبيرة وعملت حاجات كتيرة كان بعدك لا مليش كان ممكن مات هوانا مليون فرصة خيانه لكني مخونتكيش...
وادي جزاء القلب الطيب بعد ما داوى وبعد ما طيب بعد ما طلعك السماااا بتنزلي.. لا يسع جراح ولا هم موج الغدر بيجري بدمك ايه يعني قلبي واترمى دستي عليه...
ما انا اللي وفيت زياده ايام وسنين سعاده كنت بسامح كتير كان قلبي اسير عذابي ومجرحكيش وسابك فاكر قلبك كبير, ايام وسنين طويله مخترتش يوم بديله جاهل بحب الضمير, وادي اللي احلامه باينه وادي اللي حاببها خاينه وادي نهاية المصير, وادي جزاء القلب الطيب بعد ما داوى وبعد ما طيب قلبي اللي عاشلك دنيته بتجرحيه لا يسع جراح ولا هم موج الغدر بيجري بمدك جرحك بقلبي حسكته وحقدر عليه...
شكرا يا عذاب عذابي انا لازم اعيد حسابي جرحك ما يهزنيش.. شكرا يا مرار سنيني شكرا عشان اديتيني درس ما يتنسيش ان اللي يعيش لناسه يبقى الاحلام اساسه في زمانا حرام يعيش وده جرحي كمان بدأ لي منا لو حبيت بعقلي كان قلي دي ما تسويش..
وادي جزاء القلب الطيب بعد ما داوى وبعد ما طيب بعد ما خاف على حبنا بتموتي.. لا يسع جراح ولا هم موج الغدر بيجري بدمك ده بيني وبيتك ربنا حقولك ايه!!...

مصطفى كامل – انا خارج من حياتك

انا خارج من حياتك علشان انا خايف من النهايه, انا خارج من حياتك علشان مظلمكيش معايا..
ما دبنا جبنا مكبوت ويوم ولا يومين ونموت, ما دمت اكيد ليكي مسيبك وانت عشقاني.. ليه حبقى القاضي والجاني زاحكم بالجرح عليكي حسيبلك ذكريات حلوه وكم لحظه زكم غنوة عشتيها زمان معايا..
اناعشت في عينيكي الجميله ايام امل احلام طويله لو بعد ميت مليون سنه ما تتنسيش.. حسيبك وحب عمري وسنيني,حسيبك وانا علمني علمني احزن اتوه ابكي انا ميهمكيش.. فداكي بكايا...
حبعد عشان خايف عليكي حبعد وانا قلبي بإيديكي حبعد بعيد عنك وانا حزين قوي بتوحشني بعد ما انتي تغيبي بتوحشي قوي كلمةة حبيبتي حسيبك وعارف ان انا حتعب قوي لكن كفاية...

انا خارج من حياتك علشان انا خايف من النهايه
انا خارج من حياتك علشان انا خايف من النهايه

مصطفى كامل - اقوى من الايام

انا.. انا قد كل لحظة ندم لحظة آلم قد اللي راح كل اجراح متهزنيش ميهمنيش الا انا وانا حالف لعيش حالف لعيش ولو كل القلوب ظالمة ولو كل الدروب ظلمة ولو كل البشر خانت قلبي انا حبي انا حفضل اقوى من الايام.. اقوى من الايام.. اقوى من الايام, الايام, الايام...
القلب الضعيف تعلم القلب اللي داب وتآلم القلب اللي ياما تخان القلب اللي شاف احزان تخلي الحجر يتكلم وكتر الجراح قوتني.. الآم الزمن خلتني متعود على الاوجاع اتجرح واهون واتباع انا ياما السنين ورتني ولا نادم على اللي فات ولا خايف من الجايات زي الدنيا ما بتعلمني لو ادوس عَ الآلم والنار لو ادوق العذاب صبار لو كله ظلمني انا انا اقوى من الايام.. اقوى من الايام.. اقوى من الايام, الايام, الايام...
لا حيملا العذاب ايامي ولا حقفل كتاب احلامي ولا حذبل في يوم وأنهار ولا حقبل اعيش بنهار متلون سواد قدامي.. لو كان عَ الحياه اديها لو كان عَ الآلام حطويها.. في ناس الجراح تألمها وناس الجراح تهدمها وناس الجراح تجنيها.. انا حالف ما تبكي العين ولا تندم على الخاينين ولا على قلب كسرني وباعني.. ولو كل البشر في الكون والناس والزمن حتخون لو العالم كله خدعني.. انا انا اقوى من الايام.. اقوى من الايام.. اقوى من الايام, الايام, الايام...
ولا حقبل حنين يهدمني ولا موجة سنين تقسمني لو دايما حزينة شموعي انا دايما سبب لدموعي حبايبي اللي ضاعت مني لا حب الندم ع الماضي ولا برسم امل ع الفاضي أمنية حياتي وعمري لأخر دقيقة بعمري اموت بس اموت ببلادي انا عاشق زمن دوار والعاشق دموعه كتار وانا ما بقتش بحس بفرحي طول عمري اللي عدى وكان وانا واخد على الاحزان حتلا في عز الآمي وجرحي.. انا انا اقوى من الايام.. اقوى من الايام.. اقوى من الايام, الايام, الايام...

مصطفى كامل – اسف جدا

اسف جدا على اخطائي... اسف على بركان اشواقي... اسف اني غصب عني كنت كتيرعلى حبك باقي...
اسف لو على عمري امنتك... اسف مجرحكتكش وخنتك كنت في نارك وحيطان دارك كنت في ليل الغربة مدنتك
أأأأأأأأأأسف...
اللي حبك يوم انا واللي كان موهوم انا كل جرح وناره قايده كان خطأ مني انا
اللي عاش مخدوع انا واللي نهايته دموع انا لو حلوم حد النهارده مش حلوم غيري انا
ايام وسنين إخلاص وحنين ماشي ورامي القلب فحضني عيون خاينين احضان سكاكين راجع شارب منهم حزني...
انا لو اسف.. اسف اني.. اني فيوم قربتك مني كان احساسي ببعدك عني ظلمه وعتمه ورعب وخوف كنت عايشلك ثانيه بثانيه كنت بحس انالدنيا بيني وبين الناس الثانية حاجز عاجز فقد الشوق

اسف جدا على اخطائي اسف على بركان اشواقي... اسف اني غصب عني كنت عن حبك باقي... اسف لو على عمري امنتك... اسف مجرحتكش وخنتك كنت بنارك وحيطان دارك كنت في ليل الغربة مدنتك...
أأأأأأأأأأأأأاسف..
سيبني اعيش في نهار انا.. سيبني اضيع وانهار انا.. سيبني جايز انسى مبارح وانسى احزاني انا..
ابقى مين او ايه انا.. ابقى حبيبك ليه انا.. ده انت عايز قلب جارح قلب غير قلبي انا..
احساس كذاب غدار قلاب كل كلامك وهم وكذب.. انسان بياع جراح خداع تعرف ايه انت عن الحب
انا لو اسف بتأسفلك لو بحياتك كنت وهبلك كنت كتير عمال بحلفلك اني حعيش العمر معاك كان صعبان على قلبي خضوعك كنت ملكت الكون بقلوعك كنت مصدق كل دموعكك كنت بحس ان انت ملاك..
أأأأأأأأأسف...
أسف جدا...

مصطفى كامل – اشوف وشك (وجهك) بخير

اشوف وشك بخير انا ماشي انا حبعد انا حنساك...
اشوف وشك بخير انا رايح انا مفارق خلاص دنياك...
حتفضل هجرني بس ابقى افتكرني لما الليل يليل والقمر يميل
حتفضل هجرني بس ابقى افتكرني بشارع من بلادك وشمعة بعيد ميلادك في يووم طفتها معاك...

اوعى الليــــــالي والزمن اللي منورة ضي القمر ما يفكروك بيا...
اوعى الليـــــالي لو جرى مهما جرى يعلموك تكره لياليا...
إبعد بعيد إبعد سنة وأبعد انا إنسى اللي كان، إنسى وعشت بكره إبعد بعيد إبعد قوي بس إفتكر انسان زمان كان ليك معاه ذكرى..

لا والله فسمـــاه مع اننا انت وانا من قلبنا بايعني وانا بعتك
والله فسمـــاه رغم الالم رغم الندم خايف عليك من يوم ما ودعتك
عمري اللي راح ما بيتنسي ولو إتنسى ما ينسيناش كان بينا يوم غنوة عمري اللي راح ما يهون على عيني ولا على قلبي اللي عاش وياك سنين حلوة...

مصطفى كامل - اول مره

اول مرة احس ان روحي مش قد البعد عنك يا روحي ده هواك زود جروحي ده انت كل الحياة...
اول مرة احس ان عيني مش قد البعد عنك يا عيني ده هواك في البعد زود حنيني ده انت كل الحياة...

وانا فاكر اني حقدر اعيش الليالي يا حبيبي حقك على قلبي يا غالي انا على جرالي إرجع تعلالي بعدك صعبة الحياة
اول مرة احس ان روحي مش قد البعد عنك يا روحي ده هواك زود جروحي ده انت كل الحياة...

انا عارف وانت عارف مهما تغيب غالي عليا انا ده انا لو اطول اجيبلك حبيبي نجوم السما بإيديا..
غايب عني سايب قلبي ليه انا ممكن ابعد واخد على خاطري وازعل منك شوية لكن انا كده كده لا لا ما بقدرش تبعد عن عينيا
سايبني لمين دوبني الحنين وانا فاكر اني حقدر اعيش الليالي يا حبيبي حقك على قلبي يا غالي انا على جرالي إرجع تعلالي بعدك صعبة الحياة

انا عارف وانت عارف اتني مليش غير حبك انت انا لو مكتوب عليا احب بعدك ححبك انت غايب عني ليه سايب قلبي ليه.. انا ممكن اعمل كبير ع الحب واعمل قادر وقاسي لكن كده كده لا لا مقدرش اكذب لو قلت ناسي...
سايبني لمين دوبني الحنين وانا فاكر اني حقدر اعيش الليالي يا حبيبي حقك على قلبي يا غالي انا على جرالي إرجع تعلالي بعدك صعبة الحياة

مصطفى كامل – غدار

غدار غدار
فكرتك حبيب ايامي
فكرتك ملاك احلامي
نورت الحياة ادامي بشموع الفرح
اتاريك انت غلطة عمري
والجرح الي حيقسم عمري
سواد اليالي فعمري على ايدك فرح
غدار غدار
كنت بحب عذابي وضعفي وقلقي وصبري وخوفي عليك
كان لا هممني صديق ولا صاحب ولا احباب طول مأنا بإيديك
عارف بعد الحب ده كلو انا بالوقت بدعي عليك
غدار غدار
ز مهان على البك المي وظلمي يا رب تحس بناري
زي مخان الحب وخاني وبعني وسبني وخان مشواري
زي مجرح الجرح ده كلو قادر منو اخلص تاري
غدار غدار
كنت بحبك حب لا يمكن يخطر يوم على بال انسان
كنت بحس ان انتا الامل المصبرني على الاحزان
كنت اعز واغلى ماليا وانا معرفش اننا بتخان

غدار غدار
كنت وهمني خدعني اسرني ملكني طويني فاحلى كلام
كنت فرشلي السما حنيا وفرش الارض بحور احلام
ليه تخدعني وتجرح فيا مكفايا ظلم الايام
غدار غدار

كل محس اننا وعنيا والبي فنظرك كنا رخاص
كل محس اننا كان عشقي وصدقي مشاعري ترمى ونداس
كل مبندم على اخلاصي بني ادم ملهوش احساس
غدار غدار
لسا مبيني وبينك دنيا ولسا مبنا ليالي كتار
ومين عالم مين حيضحك في الاخر ده زمن دوار
قادر عل الخاين والقاسي وانت خاين
غدار غدار

مصطفى كامل – اتكلمي

ليه كل مهرب من حصار الوهم وارفض انكسار اليأس واطلع للنهار وافرح بضي الشمس ليه ليه بتغيمي ليه يا دنيا ليه ليه ساكته ليه إتكلمي.. إتكلمي.. إتكلمي...

ليه كل حاجه بحبها بتحرميني منها نهارك لكل الناس فرح الا انا تملي ممنوع الفرح ولا انا رافض قدر مكتوب ولا رافض أبات مغلوب انا حملك زاد عليا ومش كل البشر ايوب ليه دايما سنين احزان ليه دايما شقى وحرمان ليه دايما جراح وقاسيه عمليني بشر انسان اديني امل أحيا ألملم جراح صاحية زرعت العذاب حوليا من 300 نحيه ليه ليه ليه ليه كل مهرب من حصار الوهم وارفض انكسار اليأس واطلع للنهار وافرح بضي الشمس ليه ليه بتغيمي ليه يا دنيا ليه ليه ساكته ليه إتكلمي.. إتكلمي.. إتكلمي...

ليه مع ناس كتير متبسمه لكن معايا مؤلمة شايفاني ليه دايما خطأ دنا لو جبل شاف اللي شفته كان نطق الماضي الم وعذاب والحاضر وداع احباب تسقيني الحنان بالمطر وتديني الامل بحساب ولا همك عيون تدمع ولا همك غريب يرجع دايما بريئة وشاطرة بتختاري فين يوجع جوايا جراح كافيه بداويها بالعافية معايا برد ومطر ومع ناس كتير دافيه ليه ليه ليه ليه كل مهرب من حصار الوهم وارفض انكسار اليأس واطلع للنهار وافرح بضي الشمس ليه ليه بتغيمي ليه يا دنيا ليه ليه ساكته ليه إتكلمي.. إتكلمي.. إتكلمي...
https://4ever12g.1talk.net
the drill
(العضو المميز)
(العضو المميز)
the drill

ذكر
الوضيفه : ببيع بلاستر على الرمزورات
المزاج : פוול סטל

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغاني لمصطفى كامل   كلمات اغاني لمصطفى كامل Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 3:10 pm

علي الطلاق انك بتفهم الله يحييك
الزعيم
سوبر ستار 12ج
سوبر ستار 12ج

انثى
البلد : ابن חדרה
الوضيفه : طالبه
المزاج : حديد حديد

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغاني لمصطفى كامل   كلمات اغاني لمصطفى كامل Icon_minitimeالسبت نوفمبر 24, 2007 7:50 pm

موضوع حلو مشكور زهدي

تحياتي

الزعيم
the drill
(العضو المميز)
(العضو المميز)
the drill

ذكر
الوضيفه : ببيع بلاستر على الرمزورات
المزاج : פוול סטל

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغاني لمصطفى كامل   كلمات اغاني لمصطفى كامل Icon_minitimeالأحد نوفمبر 25, 2007 3:23 am

بس مصطفى كامل
مرمر زماني
(عضو مشارك)
(عضو مشارك)
مرمر زماني

انثى
البلد : مًمًلكَتُِِّْيَ آلخٌِآصٍْهٍَ..!
الوضيفه : طالبة في مدرسة حبكـ
المزاج : مسـطولي بحـبكـ,,, بقدرش ابعد عنكـ

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغاني لمصطفى كامل   كلمات اغاني لمصطفى كامل Icon_minitimeالأحد نوفمبر 25, 2007 9:56 am

مشــــــــــــــــــــــكور زهدي

هاي الاغاني

جعلت من الكلام جمال لا يوصف

تقبل مروري

مرمر

كلمات اغاني لمصطفى كامل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغاني تامر حسني عندنا وبس
» اغاني تامر حسني ( اغاني فرديه)